լրացվում է
Հեղինակային առարկայական ծրագրերի մշակմանը ներկայացվող պահանջներ
Առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի նախագծերը
«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր
Ուսումնական պլան
Հանրակրթական պետական առարկայական չափորոշիչներ և ծրագրեր
2023-2024 ուս․ տարվա օրացույց
Սովորողներ
- Հեղինակային կրթական ծրագրի առարկայական ծրագրերը ապահովում են հանրակրթության պետական չափորոշիչով սահմանված վերջնարդյունքներն ու կարողունակությունները։
–Հանրակրթության պետական չափորոշիչ
- Հեղինակային կրթական ծրագիրը ներառում է ուսումնական առարկայի (դասընթացի)՝ ուսուցման նպատակը՝ ըստ կրթական աստիճանների.
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը «Ստեղծողի մոբիլ դպրոց» է: Այն հեղինակային կրթական ծրագրի ստեղծողն ու իրագործողն է:
1-3-րդ դասարաններում իրականացնում է «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիրը, որն իրենից ներկայացնում է ինտեգրացված, նախագծային ուսուցում։
Ծրագրի հիմնական նպատակը ստեղծող, անընդհատ կրթվող և ինքնակրթվող, ինքնուրույն, սոցիալապես ակտիվ անհատի ձևավորումն է: - առարկայի (դասընթացի) ընդհանուր բնութագիրը.
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիրը (այսուհետ՝ Ծրագիր) կրթահամալիրում իրականացվող «Ստեղծողի դպրոց, անհատի կրթական պատվեր, մեդիակրթություն» հեղինակային (պետական այլընտրանքային) կրթական ծրագրի բաղկացուցիչն է։ Ծրագիրն իրականացվում է կրտսեր դպրոցի 1-3-րդ դասարաններում։ Ծրագրի կարևոր առանձնահատկությունը ոչ առարկայական, ինտեգրված ուսուցման կազմակերպումն է: - ուսումնառության ակնկալվող վերջնարդյունքները՝ ըստ կրթական աստիճանների.
-ամրակայել հաղորդակցական և համագործակցային կարողությունները
-ձևավորել ինքնակազմակերպման հմտություններ
-զարգացնել կամային որակներ
-հարստացնել բառապաշարը, զարգացնել բանավոր խոսքը
-զարգացնել կարդալու և գրելու կարողությունները
-զարգացնել հոգեկան գործընթացները
-ընդլայնել աշխարհաճանաչողական գիտելիքները
-տրամաբանական, լեզվական և ալգորիթմական մտածողությունը, ուշադրությունը, դիտողականությունը, հիշողությունը, աշխատասիրությունը, նպատակասլացությունը, համբերությունը, ինքնուրույնությունը, հնարամտությունը,
-կռահելու, իրավիճակը քննադատաբար գնահատելու, վերլուծելու, ձեռք բերած գիտելիքները և հմտությունները տարբեր գործնական խնդիրներ լուծելիս կիրառելու կարողություններ,
-փաստարկները ճիշտ և հետևողականորեն կառուցելու, մտքերը ճշգրիտ և պարզ արտահայտելու ունակություններ,
-վստահությունը սեփական ուժերի նկատմամբ: - բովանդակության կառուցման հիմնական սկզբունքները.
Կրտսեր դպրոցի խնդիրն է դառնում օգնել երեխային գրավոր և բանավոր խոսքը ճիշտ ձևակերպել, կարողանալ արտահայտել իր հույզերը, զգացմունքները ու հաղորդակցվել: Մայրենի լեզվի ուսուցումը, որպես ուսուցման հիմնական լեզու, անընդհատ է ու սերտորեն կապված է սովորողի ամենօրյա գործունեության հետ: Այն պետք է նպաստի սովորողի՝ բնականոն, անկաշկանդ, ստեղծագործող, տրամաբանող, ազատ արժեհամակարգի ձևավորմանը: - ժամաքանակի բաշխումը ըստ դասարանների.
1-3-րդ դաս. ուս.պլան
- թեմաները և դրանց բովանդակությունը.
Ուսումնական նյութեր և ռեսուրսներ
–Ընթերցարան 2-րդ դասարան
–Մատենիկ 1,2,3 _Մարիետ Սիմոնյան, Աիդա Պետրոսյան
–Հայոց լեզու_ Մարիետ Սիմոնյան
–Ընթերցարան Լուսինե Փաշայան.doc
–Ընթերցարան Լուսինե Գասպարյան.docx
–Լուսինե Փաշայանի մաթեմատիկական առաջադրանքների փաթեթ առաջին դասաարանցիների համար
–Մաթեմատիկա 1-ին մաս
–Մաթեմատիկա 2-րդ մաս
–Մաթեմատիկա 3-րդ մաս
–Մաթեմատիկա 4-րդ մաս
–Ուսումնական խաղեր
–Ուսումնական խաղերը՝ Բզեզ ենթակայքում
–Մաթեմատիկա 2_Գևորգ Հակոբյան, Անահիտ Արնաուդյան
–Մաթեմատիկա 2_մաս 2, Գևորգ Հակոբյան, Անահիտ Արնաուդյան
–Անվտանգ ապրելակերպ _Իվետա Ջանազյան
Աղբյուրը՝ «Իմացումի հրճվանք» լաբորատորիա - թեմաների ուսումնառության ակնկալվող արդյունքները, ուսումնառության ակնկալվող վերջնարդյունքների գնահատումը
Սովորողի ուսումնական առաջադիմությունը, գործունեության արդյունքները, ճամբարներին, ճամփորդություններին, ստուգատեսներին, առարկայական ֆլեշմոբներին մասնակցությունը, սովորողի մասին անհրաժեշտ այլ տեղեկություններ սահմանված կարգով էլեկտրոնային գրանցում են ստանում ըստ ուսուցման շրջանների:
Սովորողի գործունեության գնահատման թերթիկ-ը լրացվում է յուրաքանչյուր սովորողի համար, չի հանրայնացվում, այլ ուղարկվում է սովորողի անհատական էլ. հասցեին: - ծրագրի կազմակերպումը, կազմակերպման համար անհրաժեշտ միջավայրը
Կրթական ծրագիրը կազմակերպում են կրթահամալիրի Արևելյան, Արևմտյան, Հյուսիսային, Հարավային դպրոց-պարտեզները:
Ուսումնական պարապմունքները, այդ թվում՝ բացօթյա, կազմակերպվում են հիգիենիկ, միջավայրում: Ուսումնական պարապմունքի տարածքը կրթական օբյեկտում պետք է լինի օդափոխված, հարմար սովորողի անհատական ուսումնական գործունեությունը կազմակերպելու համար:
Ծրագրի անհատականացումը
- Հեղինակային ծրագրի անհատականացումը․ սովորողի՝ առաջադրանքի, նախագծի ընտրության ապահովումը
Ուսուցումը կազմակերպվում է կրթահամալիրի՝ սահմանված կարգով կազմված ուսումնական օրացույցով, կրթահամալիրային, դպրոցական, խմբային, անհատական ուսումնական աշխատանքով:
Սովորողի ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության դասընթացները կազմակերպվում են դպրոցի կաբինետներում, կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոններում, լաբորատորիաներում, արվեստանոցներում, արհեստանոցներում, արտագնա։ - Հեղինակային ծրագրի կազմակերպման մեդիա միջավայրը
Ուսուցումը կազմակերպվում է ուսուցողական թվային միջոցներ կիրառելով: Դասավանդողը և սովորողը դպրոց են գալիս սահմանված տեխնիկական պայմաններին բավարարող անհատական թվային ուսումնական գործիքով, տանն ունեն համացանց:
Ծրագիրը դպրոցում ապահովում է անլար համացանցից ուսումնական նպատակներով անարգել օգտվելու հնարավորություն:
Մեդիագրադարանը, կրթահամալիրի գրադարանը, դասավանդողների, կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոնների բլոգները սովորողին տանը, դպրոցում ապահովում են անհրաժեշտ ուսումնական էլեկտրոնային և տպագիր նյութերով, միջոցներով.
–«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր,
–Արևմտյան դպրոց-պարտեզ,
- Հեղինակային ծրագրի ուսումնական պարապմունքների կազմակերպման ձևերը
-Ուսումնական պարապմունքի կազմակերպման ձևեր են առկա, հեռավար և առցանց:
-Առկա ուսումնական պարապմունքները կարող են անցկացվել ինչպես կրթահամալիրի տարածքում` դպրոցների կաբինետներում, լաբորատորիաներում, պարտեզում, բակերում, տանիքում, մարզադահլիճներում, այնպես էլ կրթահամալիրից դուրս՝ արտագնա, փոխանակման ծրագրերի կազմակերպման նախագծով, թանգարանում-համերգասրահում, բնության-պատմության հուշարձանի տարածքում, այլուր:
-Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ,
-Դաս-պարապմունքներ ուսումնական լաբորատորիաներում,
-Հայրենագիտական ճամփորդություններ,
-Վարպետության դասեր - Հեղինակային ծրագրի ուսումնական օրացույցի, ուղեցույցի առանձին բաղկացուցիչներ՝ որպես կրթական ծրագրի բովանդակության բաղկացուցիչներ
2023-2024 ուս․ տարվա օրացույց - Հեղինակային կրթական ծրագրի տարածումը
Կրթահամալիրի կայք
Ենթակայքեր
Դասավանդողների, սովորողների բլոգներ
Ճամփորդություններ
Համագործակցային նախագծեր